ftm27 SelinYakgul benimki de 5 Şubat a denk geliyor ama ben normal doğum istiyorum Allah nasip ederse inşallah 🌸 Rabbim hepimizi sağ salim çıkartsın bebişlerimizi kucağımıza sağ salim almayı nasip etsin inşallah 🥰❤️
SelinYakgul ftm27 amin canım inşallah🙏 Aslında bizler ne kadar istesekte birazda bebişin isteğine kalıyor iş 😂 ben sezaryen diyorum ama birden gelecekse ne yapalım 😂 Allah gönlümüze göre versin inşallah , herşey istediğimiz gibi sağlıklı ve güzel ilerlesin 🥰
Elanrgndn Merveomar 39+2 yim. Ara ara uzun saatler boyunca süren adet ağrısı gibi ağrılar oluyor bende. Doktorum da bunların normal olduğunu söyledi.
Merveomar Elanrgndn bendede oluyır 36 haftalık gebeyim erken başlamadımı yani daha önceki haftalarda da bir kaç gün oldu
Elanrgndn Merveomar erken mı değilmi bilemiyorum ama benimde 36 da başladı. Öncesi için bir bilgim yok
Merveomar Elanrgndn anladım teşekkürler bide benim son adet tarihime göre 35 haftalığım ultrasonda ise 36 haftalık çıkıyorum hangi hesaba göre gitmeliyim