Askpare enjekte edilen boyanın ne olduğunu, derinin hangi katmanına neyin ne kadar nasıl enjekte edildiğini, bunun karninizdaki çocukla ne gibi bir bağlantısı olabileceğini bilmeden araştırmadan hatta yorum belirtirken doktorunuzdan bilgi almadan gebe bir kadına tü kaka demek böyle eleştirmek üzmek doğru mu sizce? “E yuh dicem kötü anlican” E anlar tabi kadın. Birbirimizi kırmak böyle düşünmeden konuşmak kolay mı yahu bu kadar? Kibar olmak çok mu zor?