Ek1207 Merhaba arkadaşlar. 5 aylık hamileyim bebeğimin odası için ikeadan şifonyer ve dolap aldık fakat beşik konusunda çok kararsızım. Büyüyen beşik mi yoksa ikea beşiklerinden mi alsam bilemiyorum. İkea nın beşiklerinde bebek 3-4 yaşına kadar yatabilir mi? Büyüyen beşik uzun kullanımlı olur diye düşünüyorum ama biraz fazla büyükler sanki. Deneyimli anneler varsa yardımcı olursalar sevinirim😊
lailala Ek1207 büyüyen beşikten zamanla sıkılırım diye düşünüyorum her sene modeller yenileniyor dört sene sonrasına Allah kerim 🐙 ikea sundvik almaya karar verdim anne yanı olarak kullanacağım inşallah 👒
Bihilal Ek1207 ikeanın beşiğini kullanıyrm ve çok memnunum zaten az daha büyüsün yatak yaptırcam oğluma inşallah hemde her sene modeller değiliyo bende sıkılırım uzun süre aynı şeyi kullanmaktan 🤷♀️
dphnln Ek1207 Sizin gibi arada kalmıştım ben de. Sonrasında newjoy’dan ikea beşiğin aynısının 1 büyük boyunu buldum. Onu aldık. Görüntü aynı. 4 yaşa kadar kullanıma uygun. Diğer dolap şifonyeri falan ikeadan aldık. Fikir açısından paylaşmak istedim sizinle.
ba92 lailala merhaba , ilgili model anne yatağı ile nasıl birleştiriliyor ? Odası için ayrıca beşik aldınız mı?
Ek1207 Teşekkür ederim yorumlarınız için 😊 ben de şu an için çok para harcamak istemiyorum. Odamız da çok büyük değil dikdörtgen şeklinde zaten büyüyen beşik koysak sadece yürünecek bir alan kalacak o yüzden ikea beşik istiyorum biraz da. 3 yaşa kadar kullansa yine iyi tabi sığar mı bebek 3 yaşa kadar bilmiyorum.
Diloska dphnln bahsettiğiniz beşik yummy beşik sallanıyor sanırım değil mi ? fotoğrafı var mı acaba odanızın
dphnln Ek1207 Bu linkten bakabilirsiniz. Ben Newjoy Antalya mağazasından gidip görüp aldım ama arkadasım internetten aldı. 900 tl peşin fiyatına aldım mağazada indirimdeydi. http://www.tahterevalli.com.tr/urunler/1001/urunler/1017/krippe_130.aspx
dphnln Diloska Bu linkten bakabilirsiniz. Henüz odamız hazır değil 🙈 Evet sallanıyor. Krippe diye geçiyor. Markası Tahtaravalli. https://www.welcomebaby.com.tr/tahterevalli-krippe-besik-naturel-8301?gclid=Cj0KCQjw77TbBRDtARIsAC4l83lp6woztvrfMjI7xZc6IcENMpUihgSlbCGKDo0NReZsJyrZzokvP70aAuXlEALw_wcB
dphnln dphnln Diloska http://www.tahterevalli.com.tr/urunler/1001/urunler/1017/krippe_130.aspx Kendi sayfası da bu :)
Bihilal Ek1207 9 aylık oğlum , beşik kendisi için yeternce büyük şimdilik, tahminine göre 2-3 yaşına kadar rahat kullanabilir ama o zamana kadar kalmıcak kız kardeşi doğunca ona teslim edecek inşallah ☺️
ZeyooZ Ek1207 bgn aldık ikeadan besigimizi ☺️ Cok dusundum cok olctum bictim. Buyuyenler cok cirkin ve yer kapliyor. Arkadasimin oglu 3yasina gireceke gala ikea besikte yatabiliyor. Ben de bu besikle yatabildigi zamana kadar yatirip sonra da montessori dusunuyorum cok guzeller
Hatice3 Ek1207 canım ben aldım çöm rahat kullanılır bence en az 3 yaşını çıkarır sonrasındada yine ikeadan büyük yatak alacağım odasına dolap şifonyer zaten aldım bende hem masrafsız hem güzel kullanışlı hemde kaliteli 👍🏻 Ben düşünmeden al derim