Eda_Esen 19 haftadayım doktor 3 hafta önce gebeliğimin 2 hafta önde olduğunu söyledi aynı olayı yaşayan anneler var mı endişeliyim biraz ..
Asminim77 Eda_Esen benimde bir hafta geriden geliyor. Doktor iki hafta önden iki hafta geriden gelmesini normal karşılıyoruz dedi fazlası olursa sıkıntı test falan istiyorlarmış öyle durumlarda. çoğu kişide öyle canım yani takma kafana