Merve67i Kızlar ikiz gebelik ve bebeklerim göbek deliginin altında hareket ediyolar sıkıntımı anlamadım
Askpare Merve67i neden sıkıntı olsun 25 haftalık olcam benim hep orda hareket ediyor benimki tek bebek ama.. Sanırım zamanla büyüdükçe yukarı cıkacaklar
tugbaacng Merve67i bebek en başta rahime en yakın yerde oldukça aşağılarda olur. Haftalar geçtikçe de yukarı dogru çıkar büyüdüğü için, gayet normal..
Busra2013 Merve67i 28+5 bı hafta gelıo gobek etrafjnda oluo kızım bu hafta cok az hıssedıom kasıklarda hıssedıom yukarda degıl nrmal yanı
Defne2018 Merve67i benimde 28 hafta hala göbekten aşagıya vuruyo orda duryo toplanıyor ikinci hamileligiö ilkinde hissetmedim böyle