dilek6 hanzade0 aktıp Dilara hanım 3 hafta önce detaylı yaptırdım ama eşim göreve gidince 2 hafta oldu Bursa’ya geçtim doğumdan sonra tekrar dönücem aktıp 375 TL detaylı ultrason gayet iyiydi
hanzade0 Byztrkravc Ben ikisine de gitmedim daha önce merak ediyorum hangisine gitsem diye hangisi daha iyi bilmiyorum
Defne2018 Byztrkravc 400tl ye radyolajiye gittim aktıp gayet güzel geçti 15 20 dk sürdü bi sıkımtı yoktudr olarak aktıp dilara hanıma gitmeyi tercih ederim çok ilgili bi dr
Momydemet hanzade0 ben hep gidiyorum,memnunum. 2 doktorum var biri Karabük’te biri de Aktipta ,ilgili bir doktor. Kesinlikle tavsiye ediyorum
sibelmas Dilara hanima ne kadar ücretle muayene olabiliyoruz bende gitmek istiyorum da ayrıntılı felan değil ama normal gebelik kontrolü için
hanzade0 Momydemet Benim de perşembe günü Dilara hanımla randevum var ilk defa normal genelik muayenesi için merak ediyordum nasıl diye
Momydemet hanzade0 daha dün gittim ☺️ aklınıza ne takiliyorsa sorarsınız,gayet net her şeyi açıklıyor. Memnun kalacaginiza eminim.
hanzade0 Momydemet çok teşekkürler sağ olun☺️ İlk muayene de neye bakıyor mesela tahlil vs istiyor mu
Momydemet hanzade0 daha önce devlet Hastanesi’ne gittiniz mi? Ne kadarlık hamilesiniz? Şikayetiniz varsa ona göre tahlil ister. Benim ağrım oluyordu kasiklarimda idrar istemişti mesela
hanzade0 Momydemet Evet geçen hafta gittim bu hafta salı günü de gideceğim 5 haftalık hamileyim 6. Haftama gireceğim. Ben özelde de bir muayene olmak istediğim için soruyorum
Defne2018 Byztrkravc yüzünü renkli gösterdi ama foto vermedi kızımda vermişlerdi bide ücret olarak kişiden kişiye degişiyor mu bilmiyorum biz 400e yaptırdık