musayakub Kızlar Bebislerin Hareketlerini Tarif edebilecek.Olan varmı :) Neye benzior.nasil.bir his yani ben sadece tekme hissediorumm sizlerde durumlar ne
mucizegebelik6 musayakub 21 haftaligiz genel de sabah ve akşam hareket ediyor tekme olarak. Akşam yataga yatınca daha cok hareketli 💙🧿
Asminim77 musayakub sadece kıpırtı oluyor o da geceleri daha iyi hissedebiliyorum onun dışında pek hissetmiyorum yani
maviananas musayakub benımkı ara ara tekmeliyor bazen gon boyu tekme atmadığını fark ettiğimde ya karnımı tıklıyorum ya da Fener tutuyorum hareket etsin diye (23+4)
deletedmom87894 musayakub benim o hiç hissedilen gibi olmadı herkes pıt pıt şeklinde oluyor dedi biz direkt tekmeyle başladık😂20. Haftama girdim 3 gündür bi yerlerde toplanıyor karnım gerilip sertleşiyor korkuyorum bende
musayakub Minigin_annesi0 ya bende hissetmiyordum bu zamana kadar 1 hafta oldu hissedeli şükür seninde yakindir sabret :)
Afro-dit musayakub küçük küçük tekmeler kalp atışı şeklinde hıçkırıklar içinde bazen titreme gibi oluyor karnının içinde küçük tatlı bir insan hareket ediyor işte canım gece gündüz durmayan bazen uyuyan anneyi korkutan 😂😂😂😂