Arkadaşlar merhaba 15+2 haftalık hamileyim dün gece bi anda kasığıma acı saplandı sonra hemen geçti sabah ayağa kalktığım an bi anda yine oldu hemen geri geçti oturdum tekrar ayağa kalktım bunseger de sol kasığıma sancı girdi ama anlık hemen geri geçti normal mi acaba?Böyle yaşayıp doktoru normal diyen oldu mu?