Selam arkadaşlar, emzik hakkında bir şey sormak istiyorum. Avent’in soothie emziği ilk oğlumdan beri aklımda kaldı. Duruşu çok sevimli ama kullanımı hakkında şüphem var, çocuğun tutması açısından rahat mı? Bilgisi olan varsa ve paylaşırsa çok sevinirim ☺️