zehracal Düşük sonrası ki gebeliğinizdeki ilk 2-3 ay ilaç kullandınız mı? Kullandıysanız neler, şuan düşükten sonraki 2. Gebeliğim ama daha çok yeni adetim geçikti yani hemen hemen 4 hafta falandır doktora gitsem bile keseyi görceğini sanmıyorum