melike344 Acaba bişey danışabilirmiyim cevap verirseniz sevinirim ☺️ Doğum nişani nasıl bişi bugun idrara cıktım beyazımsı bişi geldi 2 nciye cıktımda lovabaya küçük parça geldi ne oluyor acaba doğumun habercisimi acaba 38 haftalığım 🙄😏🤔
2melekannesi_ melike344 yaşamadım ama nişanın kahverengi ya da pembe kırmızı jelimsi yapıda birşey olduğunu okuyorum burada beyaz geldiyse nişan olmayabilir
hunilimom melike344 buradakiler öyle söylüyor ama YouTube dan takip ettiğim doktor. Ve ebelerden hep kırmızımsı kahverengimsi leke olarak geldiğini okuyorum ki benim de kırmızıydı
Prens1prenses2 melike344 zamanın gelmiş zaten nisan olabilir canm benimde önce beyaz akıntı ve yoğun gelmişti sonra da da pembemsi sümük gibi akıntım olmuştu oda nişan deniliyor hayırlı olsun canm doğumun yakındır sağlıkla gelsin bebiş. Benimde 39+2 oldu nişan falan sancı yok bende bekliyorum bakalım.
melike344 2melekannesi_ bilmiyorum valla internette beyazımsıda olabilir dedi peki öyle geldiyse doğum yaklaştıgı anlamına mı geliyor
2melekannesi_ melike344 nişandan sonra bazen 1 gün sonra bazen 1 hafta sonra doğum başlayabiliyor nişan bi belirti evet ama artan şiddetli sancılarınızı takip edebilirsiniz nişandan sonra sancı da başlarsa doğum başlıyor demektir
hunilimom melike344 bahartadinda gebelik Ayşeebe Dr.erhankaraalp Dr.kagan Kocatepe De.Banu çiftçi Bunlari hep takip ettim yabancı doktorları da keza intgramdan takip ediyorum hatta yabancılarda sansür olmadığı icin doğumları felan izliyorum 😂 bu saydıklarımın hepsinin videolarını izledim sayfalarını didik didik ettim
melike344 Prens1prenses2 amin inşallah darısı senin başına artık bi avazda kurtulursun inşallah canım ☺️