kokulutaslar89 Merhaba Doğum sancısı yaşayanlar tecrübelerini paylaşabilir mi 🙂 nasıl bir his nasıl bir ağrı Türk filmlerinde gördüğümüz gibi çığlık atılacak durumda mı oluyor 🥶🥶🥶
Haticeey kokulutaslar89 ilk gebeliğim 20 gün önce normal doğum yaptım benim belimden ağrı girerek başladı canım girince kıvrandırdı beni açılma çoğaldıkça dayanılmaz hale gelmiştim acı eşiğim biraz düşüktür hastanede ağlıyordum sancıyı çekerken tabi bu herkeste farklı gösterir 🙂
mommasBoys kokulutaslar89 herkesin acı eşiği farklıdır kişilerin yorumlarını baz alarak kendini korkutma derim😇 kolay doğumun olsun inşallah 🙏🏼
Damlamuratalparslan kokulutaslar89 normal sancılarım dayanılmaz değildi ama suni takılıp suyum gelince filmlerdeki gibi oldum ama acı eşiğim düşük bnim nstde sancım 60 ama yerimde duramıyorum bazıları 100 hiçbir şey hissetmiyorlar
Ocakmam Ben de çok merak ediyorum ve bekliyorum bu sancıları 😅 38 e giriyorum yarın. Herkes tarif ediyo ama kendimiz deneyim etmeden anlayamayacak galiba