sngl_ Merhaba herkese, 2 gündür pembemsi lekelenme ve kahverengi lekelenmem oldu. Sonrasında 4-5 kez küçük kan pıhtısı attım. Doktorum bol sıvı alarak dinlenmemi isttedi. Bir de progestan kullanmamı söyledi bu durumu yaşayan var mı. 6+3 günlüğüm şuanda.
Minikanne123 sngl_ aynı durumu ben de yaşıyorum canım kahverengi lekelenmem oldu benim de progestan kullanıyorum sabah akşam bi de kanama alanım var napcam bilmiyorum ben de 🤷🏻♀️ Allah yardımcımız olsun
Turkolog12 sngl_ ben varım bir koyu bir açık kanamam oluyor banada 200 mg ve bol dinlenme verdi ama korkuyorum da ne zaman geçer kanama acaba ?😔