Cnnt3 doktora bile sormadım hamile olduğumu öğrenir öğrenmez lazeri bıraktım riske atmam kim ne derse desin bence gitmeyin sizde agda yaptırın doğumdan sonra başlarsınız zaten lazerin etkisi illa oluyor fazla çıkmıyor tüyler ben en son 2 ay önce kolumu ve bacağımı aldırmıştım Ağdayla şuan hiç yok gibi cok az birkaç yerde çıkmış tüyler doğuma bir hafta kala aldıracağım tekrar son ayımdayım