Bartholin kistidir cnm büyük ihtimal ben 7 defa ayni hastaliga yakalandım operasyon gecirmeme rağmen zamanla ilerleyip sisiyor ve içi intihap doluyor oda cok fazla agri yapiyor agrisiz küçük olan önce ilac tedavisi yapiyor doktorlar ama baktin olmuyor sisiyor agridan duramiyorsun mecbur o siskinligi bosaltiyorlar ici apse dolu oluyor bende öyleydi ben cok cektim bu hastaliktan bende hep ilerliyordu balon gibi sisiyor du yerimde duramiyordum inşallah seninki o kadar ilerlemez geçmiş olsun biran önce doktora gözükün