dakpinar- Çok geçmiş olsun, ilk bebeğimde kusma problemi olmuştu benimde. Mama,süt hiç bi şekilde alamıyor alınca direk çıkartıyordu. Hortumla beslendi 10 gün kadar yoğun bakımda kaldı. Sanıyorum biraz midelerinin rahatlaması gerekiyor. Tekrar çok geçmiş olsun bu süreçte insanın moralini yüksek tutması çok zor biliyorum ama en azından bebeğiniz gelene kadar kendinizi tam anlamıyla toparlamış olursunuz ki sütünüz de çoğalır bebeğinize daha da iyi gelirsiniz. Bir an önce kavuşun inşallah🧡