Süt pompasının kesinlikle gerekli olduğunu düşünüyorum. Kızıma doğum yaptıktan sonra çok fazla sütüm geliyordu ve ememiyordu. Bu tarz durumlar da ilk 40 gün mutlaka sağılması gerekiyor. Bebek göğsü yeteri kadar boşaltamadigi icin mastit olabiliyor. Yada yeteri kadar edemediği için göğüs uyarılmıyor ve süt gelmiyor. Manuel pompalar işinizi görür bence her ihtimale karşı yanınızda bulunsun.