Meriz turkiyede neden hemen sezeryan derler hic anlamam normal bi kiloda cocuk yani 4 bucuk kiloda olsa norml benim kaynanam hep 4 kılo dogurmus hepsıde normal Doğum düsün yaşı bıle küçükmüş 😕çocuk gelmezse tamam sezaryan derler her cocukda bır olmaz yani 41 haftada bakarsın kendılıgınden gelır cnm dua et hayırlısı olsun inş