Zynp44 bebişlemiz bizim her duygusal halimizi hissediyor ve onlara yansıyor bende çok sinirliydim müşterilerle bile kavga ediyordum hele eşime sürekli kavga ediyordum , sinirden ağlıyordum yalandanda olsa gülüyor gibi yap çok iyi geliyor , gülümse sürekli bebeğinde sakin güleryüzlü oluyormuş . Sen sinirlendiğinde bebekte sinirli oluyor ağladığında o adrenalin hormonu bebeğe direk geçiyor her daim pozitif olmak zorundayız sağlıklı bebişler için