Adapte34 Kızlar 38+6 olduk bugün ama yaklaşık iki haftadır alt tarafta batma hissediyorum aşırı derecede nst de sancı çıkıyo alt taraflarda bacağımı bile kaldıramıyorum oturup kalkarken bile ağrıyı neden acaba 😓
nevarneyokk Adapte34 37 haftalığım özellikle akaşmları oluyor batma hissi bendede olduğu zamanda hareket edip adım atacak halim kalmıyor 😔
Adapte34 Mirzaninannesiii doktorum hiç bakmadı sadece takip et dedi ama giderek artıyo doğum başlayana kadar da gelmeni önermem evde sancını çekmen daha iyi dedi
Ocakmam Bende de çok şiddetli oluyo 65 yaş üstü gibi yürüyorum batma çok fazla bacağımı bile kaldıramıyorum sanki ayağımın üstüne değil de ayağımın altında kasıklarım var onun üstüne basıyorum gibi. Ben de yarın 38 e giriyorum.
Adapte34 Ocakmam aynen tam olarak bı şekilde benimkide acaba açılmayla bi ilgisi var mı alttan muayeneden de korkuyorum ya😵💫
Ocakmam Adapte34 Açılma olduğunu düşünmüyorum da bebeklerin her geçen gün ağırlaşması etkili olabilir.