Seda5885 Arkdaşlar 8.haftamdayım bir kac kere daha oldu anlam veremedim bu sabah olunca danışmak istedim.Alt tarafımdan su gbi bir şey gelıyorç çamaşırım boydan boya ıslanıyor bu normal mi?
Onner Seda5885 bende de oluyordu baya sulu akıntı bir problem olmadı çok şükür bir kaç hafta sonra düzeldi. Yine de icine sinmiyorsa doktorunu ara sor istersen☺
Mondly Seda5885 enfeksiyon olabilir ondan dolayı akıntın oluyordur ama yine de doktorun en doğrusunu bilir bence ona bi danış
Seda5885 Onner vallha içim az da olsa rahatladı doktoruma mesaj attım ama dönüş yapmadı inşallah bende de bir şey olmaz