Hayırlı haftasonları hanımlar, bu sabahtan beri belim ağrıyor 7 haftalık gebeyim. İlk gebeliğimde çok bel ağrısından dolayı düşük yapmıştım korkularım var sizce ne yapmalıyım? Progestan kullanıyorum günlük 1 tane, bel ağrım çok yok ama ara ara ağrıyor sizce normal mi? Doktor randevum perşembe günü bu arada