Muhammedamine Naz33 ben 19 olcam daha başlamadım henüz bi kaç haftaya başlarım henüz sertleşmedi karnım sizinki çok çok daha küçük ucuz bi krem de değil bu haftalarda değilde 16 hafta civarı başlayabilirsn . ama genetik bi durum bu ne kullanırsan kullan azda olsa çatlıyorsun hiç birşey kullanmayıp çatlamayanda var tabi
MerveSara Naz33 Tatlım 13.haftadan beri kullanıyorum 28+5 teyim, herhangi bir çatlağım yok henüz .🙏🏼 Eczaneden 200 ml 185 ₺ ye aldım en son , internete 200 ml 95 ₺ ye var , sakın eczaneden alma .🤭🤣
Dilekerkan0705 Ben kullandım canım düzenli olarak hemde 36 haftaya kadar catlamadim sonra bir gün yattım sabah parlıyor karnım 😂
Naz33 Muhammedamine annem 3 normal doğum maşallah hiç çatlağı yok :) bende bu ay sonu kullanmayı düşünüyorum neolur neolmaz 3 aylık olucaz o zaman inş
YagizAsyaMom Naz33 2 gün önce 180 liradan indirimli 100 liraya düşmüştü aldım ama ben biraz erken çatladım hemde baya erken inşallah işe yarar. Ve bittikçe almak ta sıkıntı idareli kullanın 180 TL öyle böyle değil 🤣
Ecenurmt 39+2 yim üç aydır kullanıyorum ama son bir aydır fena çatladım pek bir işe yaramadığını düşünüyorum
essrasr Naz33 bende kullanıyorm 16haftamdan beri ama bu kremi düzenli kullanmak gerektiğini düşünüyorum ben hiç aksatmadan sabah akşam kullanıyorm vücudumda çok hassastır 35+2deyim hiç çatlağım olmadı kuzenim kullandı oda çok düzenli kullandı doğumda yaptı hiç ondada yok belki genetiktir belki düzenli kullanımdır bende kullandm ama çatladım diyende çok okudum😖
Ecenurmt Naz33 ilk iki ay tek bir çatlak yoktu doktorum son iki ay kullanmamı önermişti ben üç ay kullandım karnımda küçük zaten vücudun elastikiyeti ile alakalı ne kullansan çatlayacağın varsa çatlıyorsun
SadunJanBalan Mustela kullandım 37 haftalıgım daha catlamadım ama dr ‘um hergün ılık duş al bol su iç .çok kilo alma . Fakat Annen çatladıysa sende catlarsın dedi .annem 3. Dogumunda çatlamış ve 3. Doğumu bebek 5,5 kilo dogmus 😲😃
SadunJanBalan Naz33 çatlamazsın inşallah çatlasakta onlar kaplan çizgileri 🐅 çok güçlüyüz insan üretiyoruz 😍😍😍
HandeA Bende Lierac kullanıyorum. Bugün 35 haftalık olduk çok şükür çatlağım yok. İnşallah da olmaz. Ama çok su içiyorum ve az kilo aldım belki etkisi vardır😉
Gamze612 YagizAsyaMom trendyolda hep 100 tl civari. Ben 200 ml bitirdim simdi yenisini siparis verdim 97 tl ye
Seda_Kptn 24+4üm kızlar bende şuan hiç çatlak yok sizce ilerceyen zamanlarda olur mu karnımda çok yok belki şuan ondan mı acaba?
Ezgistn Portakal yağı kullanmaya başladım bende henüz 12 haftalik ama başından sonuna kadar kullanmak etkili oluyormus