Nazliiiiiii hayırlı olsun bence de hamilesiniz 🙏☺️ çünkü ben de aynı durumu yaşadım. Evde 3 gün üst üste test yaptım hepsinde çizgi çok silikti Hamile değilim diye düşündüm 4. Gün emin olmak için kan testi vermeye gittim ve şu an 7 aylık hamileyim… En sağlam yanıtı kan testinde alırsınız. İnşallah güzel haber verirsiniz bize🙏