esmerrmm Kizlar bebegim cok gazli oldugu icin kimyon cayi yapip icmek istiyorum yapip icip faydasini goren varsa tarifini yazabilirmisiniz kullananlar … ( humana kimyomlu rezene cayi iciyorum)
Nnurdan esmerrmm 1 çay K.şeker ve toz kimyonu karıştırın ve yatmadan önce her gün ılık sütle tüketin,anne sütünün kokusunu güzelleştirici etkiside var cnm şifa olsun
Iscn esmerrmm ben öğütülmemiş kımyonu içiyordum kaynamiş suya koyup 1 çay kaşığı 5-10 dk demlenip şeker koyup içiyordum hatta içine rezenede kouyırdum guzel oluyor tadı
Nnurdan Suyu kaynatın suya 1 çay K kimyon ekleyin ılınmaya bırakın ılıyınca bir tülbent yardımıyla süzün Buda diğer seçenek cnm
esmerrmm Iscn toz kimyon olurmu . Bnde iki gundur humana rezene cayi yapiyorum icinede bir cay kasigi kimyon atiyorum oyle olurmu