Kubralii 38 haftalıgım ve gögsum dünden beri sürekli akıyor şmdide karnım kasılıyor bebek o kadar hareket etmiyor rahmine de birşey batıyorumuş gbi arasa sızlıyor dogum baslangıcı olabilir mi
Asiye02 Kubralii artık bebeginiz kendisini doğuma hazırliyo. Bekleyin sanciniz artarak devam ederse doktorunuzu arayın. Allahim kavuştursun inşallah 🌸
bebeliannegeldi Kubralii bence doktora gidip nstde baktırın. Benim de doğumdan bir gün önce bazı belirtilerim vardı. Sonraki gün bir anda sancı başladı. Çocuk kakasını yapmıştı. Çok şükür yutmamıştı.