oguzweannesi Benimki zorlu geçiyor Sağ böbreğimde büyüme çıktı dayanılmaz ağrılar yaşıyorum ama Allah’a şükür bebeğimle ilgili sorun yok . Geceleri uykusuzluk da eklendi ilerleyen haftalarda napacam bilmiyorum 🙂
Canselyaren oguzweannesi inanılmaz zor nefes alamıyorum resmn oturunca sanki göbeğim migdem çürütüyor gibi ağrı oluyor çok zor geçiyor
Zeytin20 oguzweannesi geçmiş olsun. Bende sürekli geriliyorum hareket halinde olduğum için. 3 yaşında oğlum var zorlanıyorum biraz.
Deletedmom623737 oguzweannesi 30 haftalığım bende şuan bi sıkıntımız yok çok şükür gece bel agrılarını unutmayalım tabi 😅😅
incikinannesi oguzweannesi 27 haftalık olduk bizde bugün ara ara kasık ağrısı ve benimde sağ böbreğimde büyüme var arada tutuyor korkuyorum doğumu tetikleyecek diye, geceleri sürekli uyanma bendede başladı 10 gündür falan pek uyuyamıyorum düşünce de sarıyor iyice Allah yardımcımız olsun🌸
Zeytin20 oguzweannesi evet zor ama çok güzel geçiyor geçmeyecek dediğimiz günler geçti. Ölmedim gülmüşüm demek ki 2. Yi bile bile yaptım 😆 oğlum 7 ay kolikti. Kabus bitmeyecek sanmıştım. Mastit oldum. Riskli gebeğim. Tek başımayım. 1 saat bak ben uzanayım diyeceğim kimsem olmadı. Hepsi çok güzelmiş meğer bitmiş fark etmemişim bile 😳
oguzweannesi Zeytin20 ben 2. Düşünmüyorum bu ilk ve son göz ağrım olacak kardeş mardes yok diyorum 😂 çok zor gebelik geçiriyorum dayanılmaz ağrılar sancılarla bir 5 sene sonra acılarımı unutur öyle düşünürüm ikinciyi inşallah 😄
Zeytin20 oguzweannesi oğlumla kızım arası 39 ay olacak. Ben 33 yaşındayım. İşi bıraktım. Riskli gebeyim. Herşeye rağmen göze aldım. Hep 3 yaş olsun istiyordum şükürler olsun dilediğim gibi oluyor herşey😍 bende kızımdan sonra kapıları kapatıcam bilerek yapmam kaza ile olursa başım üstüne. Allah evlatlarımıza sağlıklı uzun ömürler versin 🌺
simgee_gndgn Bende katılayım aranıza 27+5 iz. Devamlı artan bi bel ağrısı çekiyorum belimin sağ tarafında yatsam ağrıyo kalksam ağrıyo otursam ağrıyo çözemedim 😅 birde iyice halsizlik başladı yürüyüşüm değişti penguen gibi yürüyorum 😂
oguzweannesi simgee_gndgn valla bunada şükür benim bel ağrım olurdu söylenip dururdum bu haftalarda böbrek genişlemesi çıktı resmen doğum sancısı çekiyorum hergün keşke sadece bel ağrısı ile kalsaymışım diyodum bu sabahta 😄 bebişler sağlıkla zamanında gelsinde bunada şükür napalım . Benim yürüyüş de baya değişti herkes dalga geçiyor önceden oturtmazlardı şimdi kimse bir bardak su istemiyor sen getirene kadar akşam olur diye hem ağırlaştım hem zor yürüyorum şimdiden böyleysem doğuma yakın tekerlekli sandalyeyle idare edecek gibi görünüyor😂
simgee_gndgn oguzweannesi oguzweannesi Çok geçmiş olsun. Bende öyle valla İnan evin işi gücü yemek vs herşeyi yapardım ama bu ay artık gerçekten ağırlaştığımı hissediyorum 😔 ne evin işi ne yemek hiçbirlerim yetişemiyorum artık etrafımda yardımcı olacak kimsede yok bakalım ne olacak böyle Allah sonumuzu hayır etsin 🙂 Cinsiyetiniz nedir
oguzweannesi simgee_gndgn oğlum olacak Allah’ın izniyle 🥰 evet ya bende erken ağırlaştım diyodum hareketlerim kısıtlandı eskisi gibi dolanıp evin işine yetişemiyorum . Sonu güzel olsun da inşallah bunada şükür
oguzweannesi incikinannesi benim her gece ve sabah uyandığımda oluyor böbrek ağrısı doğumu tetikliyecek diye ödüm kopuyor valla benimde napacaz bilmiyorum doktor ameliyat dışında yapılacak bişey yok dedi moralim bozuldu artık
incikinannesi oguzweannesi Allah şifa versin tez zamanda inşallah 🤲🏻 Birşey sorucam 2-3 gündür bacağım yani kasıklarım ayrılmış geri bacaklar birleşmiyor gibi ağrıyor tarif edebildim mi bilmiyorum 🤷🏻♀️ Sizinde varmı bebek büyüyor diye mi
oguzweannesi incikinannesi çatı ağrısından mı bahsediyorsunuz bilmiyorum ama bende çatı ağrısı var kasık vajina üstü kısmında şiddetli değil ama kendini hissettiriyor normal deniliyor doktora da sormuştum ilerleyen zamanlarda artacakmış