Mrveeee Sabah tok karnına içmem gerekiyordu unuttum ilacım evde evede geç gidicem bugün gece 11 de içsem bişi olurmu sabah içemeyi unuttum bir sorun olmaz dimi bir kereliğine
Albatros35 Mrveeee aklına geldiğinde iç bişey olmaz. Ben tiroid kullnıyorum ilaçları endekslenmiş gibi içiyorum kafam hep orda 😂