Ttttkkkkk Kızlaar öncelikle hepinize merhaba 💕 Aranızda sezeryan olup korse kullanan var mı , ne kadar süre sonra kullanmaya başladınız ?
Guney16_Enes21 Ttttkkkkk 23 günlük bebeğim var hastaneden çıkınca çok sıkı olmicak şekilde kullanmaya başladım onu takmayınca karnım çok acıyordu. 1 hafta sonra falan yavaş yavaş daha sıkı olcak şekilde taktım. Şimdilerde sarabildiğim kadar sıkı sarıyorum göbeğim toparlansın diye. Ben cırt cırtlı olanlardan kullanmıyorum giyilenlerden değil
Ttttkkkkk Yaa benimde doğuma az bir süre kaldı doğum sonrası korse kullanmak göbeği yok eder diye çok söyleyen oldu bende kullanmak istiyorum
Guney16_Enes21 Ttttkkkkk Korse sayesinde daha çabuk toparlanıyor. Ben ikinci sezeryanımı oldum ilkinde de takmıştım zamanla baya kilo verdim ve hiç göbeğim kalmamıştı
Deniz1121 İç dikişlerimden korkuyorum takmadım doktorum kullan dedi ama korseyi, 3 aralıkta sezeryan oldum aslında taksam iyi olur göbrğim kalmadı az bisey var ama acır diye korkuyorum
2erkekannesiii İlk doğumum da takmadım dikişlerde yapışıklık olur dediler 2.ye hamileyim doğumdan çıkar çıkmaz soracam takmayı düşünüyorum