Annemiz babayı geçtim sizi aldıklarına şükredin , öyle berbat bir vaziyet almış Sakarya doğum evi. Aynı anda 4-5 hasta içeri alınıyo ve öyle apar topar muayne ediyorlar ki. Kurbanlık koyun gibiyiz. Soru sorma hakkın yok. Sorduğun zaman hotalayacak yer arıyolar. Falan filan. Allah hepimizin yardımcısı olsun