zeynnn5441 Merhaba arkadaşlar vajina kısmını alırken illa ki bu kasık kısımlarını hafif elimizle gerdirmemiz gerekiyor ya bu bebek için zararlı olur mu gerdirme esnasında. Bilmediğim için sormak istedim.
Zelal_23 zeynnn5441 valla ben hic giremiyorm alt kismi afedersniz cok zorlaniyorm ayna yardimiyla dahi zor oluyor 33 haftam gerdirmeden zor yani illaki gerdirilmesi lazim inslh zarar olmuyordur çocuğa
SayeMom zeynnn5441 az once yaptigim is 😩 karnımı içime çeke çeke bi hal oldum yarısını aldım sayılır yarısını esime aldırcam valla 31 haftalıgım
deletedmom87894 zeynnn5441 bıktım şu kıl tüyden yarın hastane kontrolüm var 🤦🏻♀️Bikini bölgesini jiletle almak bile zor geliyor
ArelinAnnesi01 Ayaklı aynalar kullanın daha pratik oluyor karnınızı çok germeye gerek kalmıyor. Ama gerçekten zor bir dönem Allah yardımcımız olsun 🤲🏻
Melike0146 deletedmom87894 ben duzenli agdaya gittim hamileligimdeb beri hem azaldi hemde inceldi ve uzun sure rahat kullanabilirsiniz . 31 haftada yaptirdim bide dogum oncesi yaptiracagim insallahh