Melegimmbnmm ben 14-15 haftaya kadar jhonsons bebe yağını sürdüm karnıma bacaklarıma belime popoma göğüslerime. Sonrasında bio oil ve lierac aldım sabah akşam onları sürüyorum ama arada unutuyorum yaa.. bol su içiyorum şu an 18+5 karnım baya çıktı. Son haftalarda çok çatlıyormuş. Henüz çatlağım yok ama ergenlikten kalma çatlaklarım olduğu için korkuyorum… doğal yağlar da kullanmamamın sebebi çok kıllanma artışı yapıyorlar. Ben sarışınım, tüylerim hep sarı, onları güçlendirmek siyahlaştırmak istemiyorum