505050 Herkez sağ tarafta hissedilen erkek bebek diyor doğruluğu var mı aceba doktor 15. Haftada kıza benzetmisti ama kesin ogrenemedik hala gostermiyor şuan kendini 🙈
mucizegebelik6 505050 15. Haftaya kadar hele ki özelde cinsiyet belli olmuyorsa arkadas tecrübelerime de dayanarak genelde kız bebek oluyoe canım
Mihriban_krdg 505050 bende sag tarafımda hissediyordum hep sag kasıgımda agrı vardı dün öğrendim bir kızım daha olacakmış inşallah
Missewos Kuzim benim solda doktorum 12 haftalikken pipi gordum sanki dedi ama p gunden sonra durun bakalim daha erken diyip bise demedi.
505050 mucizegebelik6 özele gdiyorum canim 15 te işte çıkıntı göremedim kız gbi dedi 18 de gttim hiç göstermedi bebiş hala bekliyorum