Mrs_Demir Allah yardımcınız olsun. biz de eşimle kalacağız hastanede ama evde yardımcı olacak birileri var. geliş şeklini onlar belirliyor, biz bekledik bekledik günü geçince de risk, almak istemiyorum hayırlısı artık.
hepimizin bebeği sağlıkla, huzurla, bereketle gelsin🐣🐣