İlk önce doktora gittim . Değerlerime baktı folik asit ve d vitamini kullanmaya başladım . Daha sonra tüm vitaminleri içeren vitamin kullanmaya başladım içinde QuenzimQ10 var bu çok faydalıymış.incir kürü yapıyorum , badem , havuç , yeşillik tüketiyorum . Ve bol yürüyüş yapıyorum . Elimden geleni yapıyorum Kısacası siz neler yapıyorsunuz kızlar ? Bilgilenelim 😌