HatMus gecen sene 20 aralikta doğum yaptım oğlumu kucagima bile alamadan goturduler kuveze. 25 aralikta ise kaybettim yavrumu. Adini bile hic duymadığım rahatsızlığı varmış herseyi normal olarak bilirken 9.ayda gördü doktorlar. Simdi tekrar hamileyim isteyerek yaptık eşimle. Ama icim o kadar rahatsız ki. Acaba yinemi aynısı olacak diye ödüm kopuyor. Ayni acıyı yinemi yasicam diye hatta bazen keske biraz daha mi bekleseydim diyorum Rabbimin gücüne gitmesin de tuhaf tuhaf düşüncelere gidiyor aklım. Dedigin gibi Allah kimseye yasatmasin evlat acısını, cok zor gerçekten.