Bugun 5. Günüm ve nefes alırken bile kaburgam batıyo ya da agriyo.Dikişli yerde hiç agrı sızı yok ama sırtımda sanki bütün kemiklerim birbirine girmiş. Oturdugum yerden dahi destek almadan kalkamıyorum. Hatta birinden destek alıp kalkincada çok acıyo heryerim. Daha önce yaşayan var mı? Bu kadarı normal mi? Birde kac gün daha sürer ?