Nesli29 Daha önce gebelikte böbrek rahatsızlığı olup stent taktıran oldu mu? Nasıl bir işlem anestezi altında mı yapıyorlar tecrübenizi paylaşabilir misiniz
Pinaruyumaz Merhaba canım şuan 34+0 dayım 25. Haftada takıldı bana stent digumdan sonra çıkarılacak.anestezi olmadan yaptılar 10 dk falan sürüyor benim vücudum kabul etmedi yalnız sonrasında ağrılarım var.
oguzweannesi Pinaruyumaz stent doğumu tetikliyo diyolar o yüzden cesaret edemedim bende de var sağ böbrek genişlemesi doktor takalım dedi ama geri adım attım hergün doğum sancısı çekiyorum resmen ağrılara dayanamıyorum artık taktırınca gecermi bilmiyorum
Pinaruyumaz oguzweannesi ben taktirali 2 ay oldu ama doğumu tetikleyici bisey yaşamadım sadece az miktarda idrar yolu enfeksiyonu yapıyor oda ilaçla kontrol ediliyor zaten. Ama tel taktirmanin da kendi acıları var tabi yine de bobrek agrisi çekmek daha zor bence
Nesli29 oguzweannesi aynı şekilde bende de büyüme olursa mecbur şekilde takılacağını söyledi. Benim tek böbreğim çalıştığı için mecburum sanırım riske atamayız dedi
Nesli29 Pinaruyumaz anladım ben de eni sonu taktıracağım gibi görünüyor. Cevabınız için çok teşekkür ederim.
mrvkrr Pinaruyumaz merhabalar işlem nasıl oldu acaba ne zaman ağrı oldu ne zaman geçti bana da takılacak son evreye gelmiş daha 22 haftalık hamileyim cok korkuyorum 😔