Balbebek1 Merhaba kızlar, 13+6 haftalık hamileyim, rahimimde polip var, doktor düşük ve erken doğum riskinin olduğunu söylüyor. Aynı durumda olan ya da bi bilgisi olan var mı?
BMelek Balbebek1 rahim icinde bebegin yerlesecegi yerde 4 mm polipim var hamileyim 18 e girmek uzereyim dusuk riskim yok sukur kanamam falanda olmadi ilerleyen zamanlarda gecer insallah sizinde
duygu94 Balbebek1 21 haftada benim 6 mm polip vardı kanamam akıntım çok oluyordu aldırdım şuanda kanamam da durdu bence aldırsan daha rahat edersin çünkü hep stresli oluyorsun kanama olunca tabi doktorun ne der bilmiyorum bana düşük olur demedi Balbebek1
Kubraselamii13 Balbebek1 ben 2 defa kürtaj geçirdim hsg ve genetik test verdim hsg de bendede Bi iki tane mm boyutunda cikti ilk doktorum histeroskopi dedi ama baya pahaliymis fiyatlar cuma günü gittiğimde de kan pıhtılaşma da varmış 2 ay korunma dedi bilmiyorum endişeleniyorum da ara ara lekelenmem oluyor suan bile
ipekveannesi Balbebek1 bende var bekarken öğrenmiştim. Ara kanama çok yapıyordu. Bir kızım var şükür bir sıkıntı olmadı 39.haftada doğdu. Şu an 2.ye hamileyim herhangi bir şikayetim yok
Balbebek1 BMelek amin inşallah içimi rahatlattınız Çok teşekkür ederim☺️ Benim arada kanamam oluyor ama hiç kalkmıyorum lavabo ihtiyacı hariç siz nelere dikkat ettiniz acaba
BMelek Balbebek1 benim kalp durmasindan bir kurtajim oldu bu ikinci kalp atisini duyana kadar hic birsey yapmadim yattim sadece evde. Sonra hic birseye dikkat etmedim acikcasi agir kaldirmadim sadece. Doktor arada kanama lekelenme olabilecegibi soyledi banada. Polip gozukuyor mu suan ultrasonda peki? Hamile kalarak buyuk risk almisiz ama insallah sag saglim kavusuruz bebeklerimize ☺️
Balbebek1 BMelek Benim polipten haberim yoktu canım kanama ve lekelenmelerim oluyordu ultrasonda görünmüyor vajinadan sarkıyor alttan muayene ile anladı doktor. Amin canım inşallah yavrularımızı sağlıklı şekilde kucağımıza alırız benimde ikinci ilkinde düşük yaşamıştım şimdi iğne vurulup yatıyorum
Balbebek1 duygu94 Bana doktor almamız tehlikeli kanamayı durduramayabiliriz dedi senin ki ultrasonla mı görünüyor nasıl aldı acaba doktor
duygu94 Balbebek1 yok ultroson da göremez onu vajinama baktı öyle gördü yani olmak istemedim ama olsan daha iyi hep kanar yoksa dedi
duygu94 Balbebek1 İstanbul da yaşıyorum ben sordum zaten bebeği etkiler mi diye tabi parçayı almadan önce bana proluton iğne vuruldum sonra hemen aldı parçayı sonra olduktan sonra bi daha vuruldum 1 ay olcak hiç kanamam da olmadı Allah’a şükür
Balbebek1 duygu94 evett canım benimde hep kanıyor ve her seferinde çok korkuyorum bu durumu yaşayan hiç yok sanıyordum biraz da olsa içim rahatladı çok sağol🌸inşallah yavrularımızı sağlıkla kucağımıza alırız
Balbebek1 duygu94 Benimki de aşağıda ben lavaboda kendim farkettim doktor muayene etti polip var dedi canım benimde çok kanamam oluyor doktora söylüyorum polip kanama yapar diyor ama hiç alma taraftarı değil bende çok endişeleniyorum
Balbebek1 BMelek maşallah canım benim ne güzel hayır muayenede sordum 13 haftalıkken doktora önce sağlık dedi ve söylemedi bende merak ediyorum
duygu94 Balbebek1 rica ederim canım tabi doktorun daha iyi bilir ben sadece sana fikir olsun diye dedim ben aldırdım çünkü kan görünce hep korkuyordum artık Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin bebeklerimizi 😊🌸
BMelek Balbebek1 erken haftalarda soylemesin zaten yaniltiyor ilk kiz dedi sonra erkek cikti benimkiside zaten ☺️🙈
duygu94 Balbebek1 kanamayı aslında o yapıyor işte benim de öyleydi ama geçer mi bilmiyorum ara ara kanar ama düşükle ilgisi var mı onu doktora sormadım ben direkt aldırdım çünkü ve geçti bebekle ilgili bişey değil o belki senin daha yeni haftalar diye doktor tereddüt etmiş olabilir
Balbebek1 Kubraselamii13 tabi doktorunuz daha iyi bilir ama bence polipleri aldırmadan gebe kalmayın derim bende de az miktarda pıhtılaşma var kan sulandırıcı da kullanıyorum ama polip nedeniyle devamlı bi kanama söz konusu