charlottececi MMmerve_ haftaya olcam ben de. Doktorum 12 bitsin zaten 2 dozun var dedi. Cumartesiyi bekliyorum 😂 obur hafta da grip asisi olcam hatta 😁
MMmerve_ Bkt1262 etkısı oldumu pekı benım ıkısındede sadece kol agrısı olmustu 3uncu nasıl olur mrrk etrım
Buseozdemir charlottececi doktorunuz onerdimi grip asisini bi zarari yok degilmi bnde olmak istiyorum
Bkt1262 MMmerve_ 2. Dozda 4 haftalıkmışım hiç ağrım olmadı 3.dozda da 25 haftada yaptım yine hiç bişi olmadı canım herhalde vücud direncim sağlam
charlottececi Buseozdemir evet onu da 12 gecsin istedigin zaman olabilirsin dedi. Ya belli olmuyor nerden ne gelecegi; ben kendimi korusam esim hasta olabiliyor. Diken ustunde olmaktansa birkac gun grip asisinin halsizligini cekerim diye dusunuyorum:)