Kızlar 12 Haftalik olduk. 2 gundur gecmeyen bir kasik agrim var. Ama ara ara yoklayan tarzda degil. Baya sabit. Dayanilmaz bir agri degil ama tadimi kaciriyor, belim de agriyor biraz. Sizce normal mi? Rahim buyudugu icin mi acaba? Bu durumu yasayan oldu mu?