esradgn123 ben 6 gün kala yaptım canım negatif çıktı. Bat 22 son 3 gün kaldı. Negatif görünce üzüldüm herhalde yok dedim regl olmazsam Bi umut vardır dedim. Regl bekliyorum yapmıyorum insan o negatifi görünce üzülüyor tavsiyem bence çok erken yapma negatif gelirse üzülürsün benim gibi. Yumurtlama gördün mü bu ay canım?