busra1361 ayy canım sorma bende özele gittim bakmadan krem verdi denemek için kullandım ama mahvetti çok yaktı kanadı kaşındı sakın kaşıma kaşıdıkça çoğalıyorlar sonra devlette doktora gittim ben birsey yapamam cildiyeye gitcen dedi sende mutlaka git benim o kadar fazlaydı ki 3-4 seansta zor geçti biraz acı veriyor ama sonra geçiyor inşallah seninkilerde geçer canım 😕