İlk gebeliğim 15+3 olduk. Ya bebeği hissedemiyorum artık tutunca sertlik olsun istiyom yaaa ne zaman olacak. Eşim diyorki senin karnın çıktı sanki yok diyorum göbek o 😂bebek değil zaten kilo alıyorum psikolojim bozuluyor su içsem yarıyor. Diyetisyene gitsem nolur kızlar 🤦🏻♀️