ZeyooZ bu arada belki hatırlamıyosundur beni. Eşinle senden talasemi taşıyıcısı diye şüphelenmişlerdi Dr lar. Sende post açmıştın bende bende de var eşimle demiştim😊amniyosentez yaptırcaktım o zaman...amniyosentezimizi yaptırdık çok şükür bebeğim tam sağlıklı çıktı yani taşıyıcı yada hasta değil🙏🏻haber ver demiştin o zaman😄