muhteriz eğer bebeğine hep kendin bakacaksan çalışmıyorsan yani bence doğumu bekleyebilirsin sütün çok olur da sertleşme olursa sağmak için ihtiyacın olabilir evet ama bazılarının ihtiyacı olmamış hiç. Ben 6. Aydan sonra çalışacağım için aldım ama çalışma arkadaşım bile ben almamıştım bekleseydin keşke belki ihtiyacın olmaz dedi. Pahalı bir de yani o yüzden bekleyebilirsin bence de🤷🏼♀️