bebegimizibekliyoruz1 Bebeğim doğalı 3 gün oldu hala isim beğenmedik eşim mehdi diyor ama tam içime sinmiyor
3cocukannesii bebegimizibekliyoruz1 benim oğlum olacak Göktürk, Göktuğ, Alparslan bunlardan birini düşünüyorum ama bu isimlerin üçünü de söylemesi zor gibi geliyor bana biraz kafam karışık
Seymaben bebegimizibekliyoruz1 mehdi pek hos gelmedi bana tabi yinede sizin tercihiniz ama oglum olsaydi adini atlas koyardim kesinlikle🥰
Ebbelif Erkek sanırım ben Oğlum olursa ismi Alperen olsun çok istiyorum sizde koyabilirsiniz Kulağına da Muhammed Alperen okunursa yeme de yanında yat 😄
bebegimizibekliyoruz1 Ebbelif Zub34 Penyezelif Almilaaa Ndrg12 3cocukannesii Seymaben Aayyssuu Ebbelif Asyaaa35 deletedmom87894 Cicilibicili kızçeler Mehdi diyor başka bisi demiyo ikinci isim arıyorum uymuyor hiç bişi ne uyar yardım pleaseee
Ebbelif 3cocukannesii Göktuğ koymayın yani batıl inanç mı dersiniz ne dersiniz bilmiyorum ama ilkokul arkadaşım vardı Göktuğ kokarca gibi kokardı Geçenlerde bi tanıdık doğum yaptı çocuğum adı Göktuğ çocuk sürekli kusuyo ama sürekli oda kusmuk kokuyo 🤮 Göktuğ kimi yanıdıysam kokuyo ya 😄
Cansu57 3cocukannesii oğlumun adı Alparslan, duyan güzel ama çocuk kendi adını söyleyemez zorlanır dediler. Şuan 2 buçuk yaşında adını sorunca Apaslan diyor. Kardeşinin adı da Şüheda. Ona da Şüdeda diyor 😂 yani küçük çocuk söyleyebiliyorsa herkes söyler 😄
deletedmom87894 bebegimizibekliyoruz1 mehdi kulağa pek hoş gelmiyor canım Alp Can Hakan Deniz Görkem ..
Hilal56 bebegimizibekliyoruz1 alperen asaf yunus emre olabilir mehdi cok hoş gelmedi bana da başka isim bakabilirsiniz
alparslanannesii1661 Cansu57 ya cevremde hangi alparslani gorsem baya akilli uslu benimki de alparslan sizin cocugunuz nasil akillmi😂
3cocukannesii Cansu57 maşallah Allah bağışlasın ❤️huyu suyu nasıl sakin mi yaramazmı oğlunuz. İsimler karakteri yansıtır diyorlar
dml33 bebegimizibekliyoruz1 bulmadn. Doğunca kotu oluyo ya bbm kizda öyle olmustu ikinci ismi.tam karar veremeden erken doğdu kuvezde soyismiyle soyluyolardi erkek saniodu herkes 😀