Selam güzel anneler nasılsınız Bi konuda fikrinizi almak istiyorum benim doğumum Mart başına geliyor bebeğime puset almayı düşünüyorum sizce gerekli midir? Alırsam da kaç aya kadar kullanabilirim? İlk oğlum kış çocuğu olduğu için ana kucağı kullanmıştım hastane sağlık ocağı kontrollerinde şimdiden teşekkür ediyor hepinize sağlıklı hayırlı doğumlar diliyorum