Doğduktan sonra ne olur ne olmaz diye Aptamil aldım arada veriyorduk sonra kabız ve kusma yapınca hipp combiotic aldık şimdi oda tadını beğenmedi napicam bilmiyorum hipp sekersizmis sanırım Aptamil şekerli diye onu severek iciyordu nasıl çözüm bulucam bilemedim mamalar hep çöpe gidiyor zaten fiyatlar almış başını gidiyor alışır mi sizce kizlar napmaliyim denemekte istemiyorum başka mama yazık bebeğime kiyamiyorum