Boncugummmm Çok şükür rabbime saglıgmz yernde olsun ama karnım yok gbi aynı bu nezmn büyüyecek acaba🙈🙈
Afro-dit Boncugummmm ilk gebeliginiz mi iç karın geniş olunca çok çıkmıyor göbek iç karın dar olan kişilerde 10 haftalıkken bile belli oluyor 🤭 benimde geç çıktı 6.ayda belli olmaya başlamıştı
Rjdoya Clementinee gerçekten mi ben 19 haftalıgım böylelerini duyunca inanamıyorum bende mi sorun var acaba dıyprum 🤲 bi resim atabilir misiniz acaba
Mavistez Clementinee benim ilk gebeligimde böyleydi iç karnım genişti sanırım 52ile hamile kalıp 61le dogurmustum karnım hiç yoktu doktorlar bile sasiriyordu ama şuan 61le hamileyim 3.gEbeligim 19 haftadaym 64kiloyum hamile olduğum belli oluyor 😂
Boncugummmm Afro-dit 2 kez kaybettm bu ilk canım demkki bnde oyle düşünuyorum acba iç karnm mı gens dıyorum
_hamisanne Boncugummmm canım buyur inşallah büyüyünce de çok zorlamicaksjn 🥴😁benimde 30dan sonra belli oldu şimdi 37+2yiz çok şükür